The best parts of this have come and gone

Försökte ladda upp bilder från igår på facebook men det går inte bra kan jag säga. Det går inte bra att skriva i lösnaglar heller.. Kanske dags att ta bort dom? Hur som haver så hade jag jätte kul igår. Speciellt efter tolvslaget då vi drog igång det riktiga partyt med Sanning eller konka. SOM jag skrattade alltså. Sjukt kul!

Ligger och väntar på Frida och Danne. Pappa sa att det var massa bra filmer på TV idag. Ice Age 2 går nu, men den var på engelska och jag tycker tecknade/animerade filmer är bättre på svenska så.. Kanske går någon annan bra film på någon annan kanal men jag orkar fan inte kolla! Plus att jag inte har nåt godis och då är det inge kul att se fílm.

There's nothing simple when it comes to you and I,
There's always something in this everchanging life,
And there probably always will
.
Now that time is getting harder to come by,
The same arguments are always on our mind.
We've killed this slowly fading light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0