I just want you

Tycker alla biofilmer borde visas i 3D. Känns mycket mer värt att se filmen eftersom det har lite mer effekter. Annars är det ju lika kul att se bio som det är att se en vanlig film hemma. Känns mycket mer värt att lägga pengar på det också. Avatar var hur som helst grym och alla som inte har sett den borde se den. Nu!

Måste bara påpeka att jag köpte godis för tio kronor idag till bion, och det är fortfarande kvar. Jag menar.. Hur mycket blandgodis får man för tio kronor? Och i måndags köpte jag bara för sju. Åt den sista godisen från den påsen idag. Vet egentligen inte varför jag skrev det där sitsa.. Men nu blev det så iallafall. Haha!

Imorgon blir det stan med Sofie och Angelica, sen ville Lars och Mattias också göra nåt sa dom. Så får se vad vi hittar på för kul. Om det blir nåt kul alls, så att säga! Aja. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0