Happy birthday

Det är ju fan inte sant! Så fort jag får ont nånstans i munnen så ska halsmandlarna också drabbas.. Jag hade halsfluss fyra gånger förra året, och jag tänker inte ha det en sjätte gång (hade halsfluss en gång då jag var liten också). Då opererar jag bort halsmandlarna själv. Fattar inte varför jag aldrig bara kan få en vanlig (lindrig) feber.

Ska ringa till Angelica och höra vad hon ska göra idag. Var lite små-sugen på Avatar. Får se om hon är på! Hoppas det. Har ju som saknat henne ändå gode jävla mycket. ;)

Ska passa på att gratta Elin som har turen att fylla arton idag! Nu får du äntligen köpa 3.5:or själv! Drick lite åt mig också då du går ut på krogen! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vad gulligt;) /elin

2010-01-02 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0