spindelpojken.

Mysig kväll till en början, grymt rolig kväll till slutet!
Eller vad säger mina partypeople?;-)

Har varit och städat på jobbet idag. Och ni vet jag nästan fick en hjärtattack.
Skulle putsa fönstret invändigt i kontoret, och precis när jag ska torka av det
hoppar veckans spindel fram. Den största spindel jag har sett. Trodde den
skulle äta upp mig, (eller kanske så här.)men jag sprayade ner den i fönsterputs
och han dog. Annars hade nog fan jag gjort det..



Här har vi min kompis förresten!



 


Kommentarer
Postat av: jossan

fyfan,gåshud!

2009-09-13 @ 17:17:18
Postat av: moster

Du får gärna komma till mig och putsa fönster också!!!

Jag bjuder på middag...

Kram.

2009-09-13 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0