mitt namn över handleden.

Har hjälpt min käre far att måla brädorna som var kvar att måla,
och börjat lite på huset också. Nu har två tatueringar lovats. SMIDET!
Döskallen på benet och mitt namn över handleden. Nöjd tjej.

Dock är ju inte mi madre nöjd nej, icke det! Hon har satt mig i arbete
här inne också. Måste dammsuga tydligen.. Felicia vill inte.

Funderar på vad jag ska göra annars ikväll. Kanke lägger mig och ser
en film eller två. Eller så ( fattar inte att jag säger det jag precis är på
väg att säga.. ) far jag ut och springer.. kändes skönt, fast kanske inte
så smart med tanke på hur jävla död jag kommer vara imorgon. Äh, får se!

Förresten.. Elin lever du?



Kommentarer
Postat av: Anonym

blev du lite inspirerad av hurtiga jag huh? ;)

2009-09-08 @ 20:39:11
URL: http://fridaroslin.blogg.se/
Postat av: jossan

ett mirakel,du springa?;)

2009-09-08 @ 20:42:54
Postat av: felicia

Hehe, det kan man säga frida...

2009-09-09 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0