varma kläder men så kalla kårar.

Varför förklara när jag slutat tro?
Vad finns det kvar mer än the biggest blow?


Nu börjar jag seriöst tro att kylan har bosatt sig inuti mig. Jävla jobbigt! Och mamma
verkar tro att det fortfarande är varmt och att vi inte behöver sätta på dom där jävla elementen
som hänger så " snyggt" på väggen och gör ungefär lika mycket som jag just nu. Tror hon dom
hänger där för prydnads skull eller? Börjar ju fan undra.

Annars sitter jag och fryser i takt med gamla godingar. Jag och Jossan hyrde Titanic igår och
jag fick se slutet själv och började ju såklart gråta. Jätte jobbigt. Blötte ner hela min kudde..
Jäla schiiiit.

Trevlig helg. Sug och svälj!

Kommentarer
Postat av: jossan

men lilla gumman,var det så hemskt?;)

2009-10-06 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0