tog från ellan.

Är du kär just nu?  Nej.
Har du kysst någon idag? Nej. :(
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja.
Har du ett förhållande? Nej.
Hur många har du varit tillsammans med? 1, seriöst alltså.
När går gränsen vid otrohet? När du gör något med någon annan, som du vet att du inte skulle tycka om att din pojkvän/flickvän gjorde mot dig, där går gränsen tycker jag. (det behöver inte vara något intimt, men t.ex flirta på ett seriösare sätt osv.)
Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej.
Är du romantisk?  Njaa.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nä.
Är du svårflörtad? Beror på.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jo.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Jo.
Har du lekt med någons känslor? Nä, inte medvetet isf.
Har du haft sex med över 20 personer? Nä.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 6 månader typ.
..och ditt kortaste? En vecka.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nä.
Är du en bra pojk/flickvän? Nja, bättre än förr iaf.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Hemlis.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? Vet inte.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Jo. haha!
När fick du din första kyss? Sexan.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 16 och pappa var 24.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha, nä 9 bast är inget för mig.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.


Kommentarer
Postat av: marre

Hej jag har blivit nominerad av någon till denna tävling och nu ska jag samla på mig mer nomineringar så SNÄLLA skirv i en kommentar i detta inlägg http://dianasblogg.blogg.se/2009/november/arets-blogg-tavling.html att du nominerar mig, tack ! kan nominera dig som tack =)

2009-11-26 @ 17:34:03
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0