klockslag.

Frida, Elle och Issan kom till mig igår kring sex. Vi började laga mat
direkt. Vi gjorde kyckling och ris. Vi satt och pratade lite medans vi åt
och i den vanliga årdningen så gjorde Frida bort sig igen.. " Han hade
klätt av sig för att mysa med sig själv "

Sen klockan halv nio släckte vi alla lysen i huset eftersom att det var
earth hour, men det gick inte så bra. Vi var tvungen tända, det hände
en liten olycka. Men ingen skada skedd Elle ;-) Haha.

Sen klockan halv tio ungefär hade vi lite att göra och då ringde vi efter
skjuts och for till Bodsjön för att säga hej till alla som festa dära. Mycket
trevligt folk!:-)

Ikväll/ I eftermiddag ska jag vara med Sofie. Det är på tiden måste jag säga :-)








Och nej,  jag orkar inte vrida bilderna. Ni får vrida huvudet istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fyfaan felicia!! ta bort på mig nuu :O ;)

2009-03-30 @ 17:25:28
URL: http://annaawallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0