så här kul har jag

Vad heter du? Felicia Vikström
I mellannamn då? Anna
Dina smeknamn? 3.
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder.
Antal kuddar i sängen? 4.
Är du allergisk mot något? Nej.
Har du haft sex idag? Nepp.
Nästa mål i ditt liv? Leva det.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå"/"Hej/ Vad vill du?".
Vem ringde du senast? Frida.


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:
Jag, annars Frida.
Såg dig gråta: Frida gissar jag på.
Fick dig att gråta: Vet den personen.
Du gick på bio med: Världens bästa och Elin.
Du gick på stan med: Frida och Linnea
Skickade ett sms åt dig: Mattias.
Sa att du var söt: Mamma.Haha!


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, det har jag.
Bråkat med ditt husdjur?Har inget så nej.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Jo, men det har inte hänt.


SAKER
Tar du droger? Nej, aldrig.
Vem är din bästa vän? Frida :-)
Vad är du mest rädd för? Mördare, spindlar och fötter.
Vilka kläder sover du i? Trosor, eller t-shirt också.
Vart vill du gifta dig? Ute på vintern.
Vad hatar du verkligen? Bråka.
Har du varit kär? Jo, det har jag.
Gillar du att ha folk omkring dig? Jo.
Några piercings/tatueringar? Öronen. Mycket till piercing ens.
Vill du gifta dig? Japp.
Vill du ha barn? Vet inte.


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? Nesh.
Köpt någonting? Jo.
Varit sjuk? Nej, jag är aldrig sjuk.
Sagt "jag älskar dig"? Nej.
Velat säga till en person att du älskar den? Jo.
Träffat nån ny person? Nej.
Saknat någon? Jo, verkligen.
Kramat någon? Japp, kramas är mys.
Kysst någon? Nej.


SENASTE
Låt du hörde: Volbeat - Maybelenne I Hoftteholder.
Film du såg: Hajen, på teve.
Sak du stal: Har aldrig stulit.
Mat du åt: Soppa.
Människa du slog: Jim.. hehe ( är inte så illa som det låter! ).
Stora bussresan? Hm, ingen typ. Kanske timrå med laget 2006.
Långa telefonsamtal: Med Frida. Alltid.
Dusch: Igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0