män som hatar kvinnor

Jag, Frida och Elin for på bio igår. Vi såg "män som hatar kvinnor."
Jag rös mig igenom filmen. Det är lätt den bästa film jag har sett.
Plus att jag känade nittiofem kronor på biobiljetten. Betalde med
min biljett jag fick från PDOL. Jävligt smid ;-)

Idag blire att chilla med Frallan. Jag tror vi hamnar på preem snart.. ;-)

Upptatering en timma och sju minuter senare: Jag sa ju det, det blev preem.
Vi har just varit och hyrt en film och köpt godis och chirre. Aja, nu ska vi flåda
( Lycko oss =) ) Ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao.

Kommentarer
Postat av: jurvelin

ovanligt att du flådar fell3

2009-03-03 @ 22:42:50
Postat av: felicia

dö jim!

2009-03-09 @ 10:29:45
Postat av: felicia

dö jim!

2009-03-09 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0