deep

Vilken fart fylld dag. Jag har haft som mest att göra. Skoja.
Jag har inte gjort nåt. I n g e n t i n g.  Jag har suttit och ätit
födelsedagsfika. Någon syrlig kaka, nån god tårtbit hit och
dit. Himla gott. Men verkligen inte bra.

Jag har börjat inse saker. Hur stor skillnad ett förlåt verkligen kan göra.
Hur mycket jag har att vara glad för egentligen. Att sura inte hjälper när
man inte får som man vill. Argumentera med sina föräldrar  gör bara
saken värre. När man har missbrukat nåns förtroende måste man jobba
hårt för att få tillbaka det. ( Men hur ska man kunna visa att man faktist går
att lita på om man inte får chansen?) Jag har lärt mig gå vidare från saker
som hände för länge sen, kanske i somras, för tre vecokr sen, igår. Allt
det där är historia för mig. Jag  börjar bli positiv.

Åh, skönt att slippa bära på det längre. Blev så skrivkåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-01-16 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0