i'm ready when you're ready for me

Hej.

För er som är intresserade att veta så spenderade jag mitt nyår i
Jäckvik. Det var helt okej, så länge det varade vill säga.. Vad som
hände tänker jag inte säga. Förlåt iallafall.

Idag har jag som vanligt sovit bort hela dagen. Somnar inte före
tre och blir jag inte väckt före tolv skulle jag kunna sova till två..
Hur bra är det på en skala? Ska försöka vända på dygnet. Idag.

Förövrigt händer inte mycket. Allt är precis som vanligt. Rätt trist.
Imorgon kanske jag ska göra nåt som jag inte har gjort på väldigt
länge. Jag ska kolla på fotboll. Men det är för Fridas skull ;-)

" När det handlar om att läsa i en kvinnas ögon är de flesta män analfabeter  "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0