på akuten..

..Såg jag hela mitt liv passera framför mig. Alla saker jag kunde ha ställt till rätta,
men som jag inte gjorde. Allt spolades fram och tillbaka. Jag fick se mina misstag
om och om igen, som om det vore nåt srorts tecken. Jag såg ljuset också. Tunneln
till himlen..

Nä, jag skojade bara. Kom just hem från akuten. Har kollat halsen. Vi trodde jag hade halsfluss, men det visade sig ( vad läkarna tror ) vara körtelfeber. Vilket kan hålla i sig i flera veckor tydligen.. Och eftersom det är ett virus så kan man inte göra nåt åt det. Ingen medecin " biter " på det. Men eftersom dom inte är säkra på att det är körtelfeber så sa hon att det kunde bli halsfluss av det också, vilket jag hoppas på för då får jag pencelin och blir frisk. Dom har förbjutit mig från att pussas.. Hur ska detta gå.. ?;)

Kommentarer
Postat av: tinis

det kan ju fn hålla i ,månader:O

2009-01-06 @ 14:43:10
Postat av: tinis

det kan ju fn hålla i ,månader:O

2009-01-06 @ 14:43:33
Postat av: rebbis

nämen stackarn:O

2009-01-06 @ 14:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0