för mycket fritid 12/1

FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag 5 år.
2.var Jossan min bästa vän.
3. var jag liten

FÖR 5 ÅR SEN,
1. var allting bra.
2. gick jag i fyran.
3. började jag fotboll

FÖR 3 ÅR SEN,
1. började jag högstadiet.
2. hade mitt fotbollslag mest framgång.
3. var jag happi

FÖR 2 ÅR SEN,

1. var jag med mitt lag i umeå på cup.
2. var jag singel,
3. fick jag nya vänner.

FÖR 1 ÅR SEN,

1. var jag mitt i trotsåldern.
2. blev jag tillsammans med jim, ungefär.
3. tyckte jag att jag var stor.

FÖR ETT HALVÅR SEDAN,

1. spelade jag Gothia Cup.
2.tog det slut mellan mig och jim ( så ingen tror vi är tsm )
3. var det sommar.

FÖR EN MÅNAD SEN,

1. längtade jag till jul
2. började jag tänka på gymnasium.
3. drack jag julmust.

IGÅR,

1. var jag med Marie
2. var jag glad
3. såg jag film

IDAG,
1. har jag varit på skolan
2. har jag varit med dom bästa
3. är jag också glad

IMORGON,

1. ska jag till skolan igen.
2. ska jag på stan
3.ska jag plugga

Kommentarer
Postat av: du skrev

du skrev aldrig när du och jim gjorde slut

2009-01-14 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0