elle's place

"Jag kommer tillbaka innan du hinner sakna mig.
Ta hand om mitt hjärta - jag har lämnat kvar det hos dig."


Jag kanske framstås som världens tråkigaste människa när jag sitter
vid datorn när jag är borta, men nu är det faktist så  att jag bara sitter hära
medan Elle ligger i sängen och gör, ja jag vet inte riktigt vad.. ;) Nej, skämt
och sido. Men vi har inget bättre för oss.

Kvällen har till mesta dels bestått av mat och prat. Vi lagade tacos. Sen till
efterrätt åt vi godis. Himla gott. Förresten, lessen att göra er " besvikna"..
Jag har bara tagit en endaste bild ikväll. Fast å andra sidan, hur kul är det
att ha bilder när vi sitter och pratar, när ni inte vet vad vi pratar om så att säga.

Här har ni iallafall ett smakprov;
Frida sitter och berättar om Lars. Att han är tränings ledig onsdagar, osv..

Frida: Ja, och så kommer jag in i rummet och där ligger han i sängen. Avklädd och klar.
Sen utbrister alla i skratt, (och Frida kommer på att det kanske inte var det smartaste sättet
att säga det på..) och efter att vi lugnat ner oss säger hon; Han hade legat där hela dagen.

Det låter verkilgen inte alls kul hära. Men det var det.


Kommentarer
Postat av: Frida

Avklädd och klar för att sova menade ju jag ;) Kanske du ska skriva in ;D

2009-01-18 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0