I'll miss your arms around me

Nu har jag officiellt jullov. Ändå har jag dragit mig upp ur sängen klockan kvart i åtta. Eller, jag.. Frida drog upp mig och tur var väl kanske det eftersom vi inte ville missa julspexet. Det var faktiskt bra, och jag blev helt knäsvag sista sketchen (?). Damn! Fick rysningar då Anna sjöng. Och en liten tår kom också fram i mitt högra (bara) öga. Konstigt!

Har precis kommit hem och funderar på att lägga mig och sova till TV:n i Linneas rum. Ni vet det kändes lockande. Lika bra att göra bort en Pn nu så missar jag ju nästan inget. Dock kändes det jobbigt att vakna då det är mörkt igen. För det vet jag att jag kommer göra..


And I'll forget the world that I knew,
But I swear I won't forget you,
Oh if my voice could reach back through the past,
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0