Fat and happy girls

Seterra är inte lätt. Har varken orken eller viljan att lära mig alla länder i världen. Ser ingen vits med det. Ska man utomlands ska väl ändå piloten veta vägen, inte jag. Helt onödigt!

Jag och Elin ska ta fingrarna ur arslet idag och fara och träna. Dör jag, skyll på Elin! Nä, det var faktiskt bra att hon drog med mig. Nu fan ska fläsket bort! Haha.

På tal om träning.. Jag och Elin satt i bilen på stan och väntade på pappa. Elin sitter i baksätet, vänder mig om för att prata med henne och i bakrutan får jag syn på nåt jag tror är en risenpåse, men det var nåt annat.

Jag: Åh, Elin! Kolla om det är nåt gott i den där påsen!!
Elin: Det är det inte! Jag har redan kollat.. 
Jag: Åh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0