Blow my speakers up

Datakunskap, engelska, näthandel och svenska. Världens mest tråkigaste lektioner ihop tryckta på
en dag som sträcker sig ända till halv fyra. Det är såna här dagar jag funderar på att sjukskriva mig.

Helgen kan jag väl inte klaga på. Frida följde mig till julfesten där vi var till halv tio ungefär. Sen åkte
vi till Rebecca och sen till Marklund på party. Kom hem kring två och somnade ändå ganska fort.

Igår for jag och städade. Gick åt helvete eftersom dammsugaren har sett ljuset tror jag. Satte
mig framför TV:n då jag kom hem och såg Jakten på lycka. Såg klart den och slocknade i sängen
så fort jag la mig ner.


Kommentarer
Postat av: julia

haha, pecis ;)

2009-12-07 @ 21:39:06
URL: http://julialundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0