Att stanna känns så rätt

Jag orkar INTE med skoterkurs idag. Det är det mest onödiga jag har varit på. Verkligen att kasta
pengar i sjön. Kommer ändå aldrig behöva det, jag har ingen egen skoter plus att jag inte gillar att
köra. Åka är roligare.

Håller på att hungra ihjäl. Magen låter som att jag inte har ätit på en vecka. Och till min inte så
stora förvåning så är det äcklig mat idag på skolan. Great! Tur dom har hårdmackor.

Såna som vi med lyckan mitt i sorgen
Vi ställer frågor jag är trött på mina svar
Men du finns i mina drömmar när jag sover
Jag vill förändra nån av oss men jag vet inte hur man gör
Jag andas in och det känns som första gången
Du håller om mig och jag vågar hålla kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0