slipknot.

Var så snäll och hjälpte pappa och måla lite idag. Hela huset ska bli vitt.
Ungefär som insidan.När jag ska börja göra om i mitt rum ska jag bryta
mönstret och inte ha en enda vit vägg i mitt rum. Nej, mörkt ska jag ha!

Men det blir inte förens i vinter. Åh vad jag längtar! Tre tavlor ska upp ovanför
sängen. På min favorit brudar. För det är det finaste jag har. Puss på dom.

Har hunnit vara med Sofie ett litet tag idag. Men tror minsann att proppan är
lite/på väg att bli sjuk så.. Vi gick iallafall ut och gick en bit och pratade om allt
mellan himmel och jord.

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Ska hoppa i duschen en snabbis innan jag
går och lägger mig.

I will remember before I forget
Before I forget that!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dom brudarna?

2009-09-01 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0