godnatt.

Jaha. Då var man här igen. Liggandes i sängen
i väntan på att bli trött. Hatar att sova ensam.

Hatar att jag inte äger en TV som tar bort tystnaden.
Hatar att det aldrig är något bra på TV då man väl har en.
Vilka I-landsproblem jag har. Åh, i feel like i wanna bitch-slap somebody!

Fan för Danne som har kommit hem och tar min
såvpåmpis Elin ifrån mig..Tur han försvinner snart. ;)

Åt middag på Klubben idag med min kära familj. Och
Pär och Lotta. Inveg ett kräftkalas. Gott och trevligt!

Imorgon blir det nog fest. Superkul säger jag bara!
Godnatt säger jag också.

Bjuder på en grymt snygg bild. Förstår inte vad jag gör för
konstigt med min mun för att få sånna hamsterpåsar? Haha, kul!
( Min Elin! <3 )

Kommentarer
Postat av: elin

sötis ;)

2009-08-10 @ 11:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0