fredagsmys.

De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör. Snart e de fredagsmys.
Hoppas inte föräldrarna stör. Nu e de slut på veckan det är dags för fredagsmys.

Mamma ringde kring elva och frågade om jag ville förlja henne och äta lunch
på stan. Kastade mig upp ur sägen och gjorde mig klar och tog rasern in.
Prick elva var jag i stan. Fick med mig ett par skor hem också. Tack mamma!

Bara för att jag är så snäll så har jag varit och handlat lite, hängt tvätt, tvättat,
dammsugit och skurat. Och nu taggar jag inför ikväll. Humöret är på topp så
det här kan ju inte bli annat än succe! ;-)

Jag saknar min Elin. :(

Kommentarer
Postat av: Elin

saknar dig också puttinuttan! Har inte träffat dig sen i tisdags ju :(

2009-08-14 @ 13:50:14
URL: http://elinlindstroem.blogg.se/
Postat av: fest sugen

vars är festen ikv? ;)

2009-08-14 @ 17:10:11
Postat av: ZIND

du missade den ;)

2009-08-15 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0