yrrol.

Måndag avklarad och bara fyra dar kvar till helg.

Träffade min gamla vän Moa idag. Trevligt. Stod och pratade med henne
istället för att gå på spanskan, det känndes viktigare för mig just då. Men
det kanske inte var det smartaste eftersom häftet vi arbetar med ska vara
klart imorgon. Lyckat. Äh, det var iallafall värt det! :-)

Väntar på att min kära mor och far ska komma hem med lite mat. Men dom
är ju inte, precis som mig, kända för att vara dom snabbaste. Men eftersom
maten ska stekas innan den äts så är det bäst att dom skyndar sig lite. Är
ganska så hungrig..

Två ytterst händiga men ska installera en stereo.


" Men ska man inte pröva iallafall att trycka på ON?"
" Jo, på den här modellen kan man göra det!"
"Men det är ju inte rätt..!"
- Typiskt killar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0