white trash beautiful.

lista

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Broken

2. Kommer du komma långt i livet?
Eourofighter

3. Hur ser dina vänner dig?
Us against the world

4. Kommer du gifta dig?
Damaged

5. Vad är ditt livs themesong?
Strawberry Swing

6. Vad är ditt livs historia?
Had Enough

7. Hur är skolan för dig?

Making believe

8. Hur kan du komma framåt i livet?
I'm yours

9. Hur kommer imorgon vara?
Värdelös

10. Vad är det bästa med dina vänner?

Suddenly

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Floorfiller

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Incomplete

13. Hur är det med ditt liv?
Breathe

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Superhuman

15. Hur ser världen på dig?
White trash beautiful

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Bara för dig

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Waiting on the world to change

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
When you look me in the eyes

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
No air

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
A neverending dream

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
All summer long

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Girls just wanna have fun

23. Vad är några tips till mig?
Rock away

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Sexy can i

25. Vad är min danssång?
Break it off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0