solnedgång

Håller på att läsa spanskan. Jag fattar ungefär lika mycket som en ryss skulle
förstå mig om jag skulle prata svenska med honom. Och jag har prov imorgon.

Känns som att jag kommer bli sjuk. Jag fryser och har ont i lederna. Och på
mogonen kan jag knappt prata, halsen barkar. Tror jag ska börja knarka ipren.

" There comes a point in your life when you realize who matters, who never did,
who won't anymore and who always will. So don't worry about people from your 
past, there's a reason why they didn't make it to the future
."


Kommentarer
Postat av: Jennie

lycka till på provet imorrn:)! och krya på dig sötis<33

2008-11-24 @ 22:02:52
Postat av: Jennie

lycka till på provet imorrn:)! och krya på dig sötis<33

2008-11-24 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0