i'm livining in a dream, a fantasy.

Godkväll gott folk, saknat mig? Jag förstod väl det ;)
Nej, skämt och sido. Eller, Frida jag vet att du har saknat mig..

Idag har jag legat hemma hela dagen. Har varit så sjuk så jag
inte kunnat röra mig. Trodde ni på det? Omg, så blåsta.

Men jag har dock varit hemma idag. Mådde illa som ett as. Får se
om jag far till skolan imorgon. Beror på how i feel, så att säga.

Iallafall.. Just nu ligger jag och lyssnar på musik. Ska snart sova
med min nya pojkvän. John. 
--

If only we could all just find serenity
It would be nice if we could live as one
When will all this anger, hate and bigotry be gone?

 
( Mycket till bild! )

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, klart jag har saknat dig..

2008-12-18 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0