här ska det stå nåt typ..

Godkväll folket! Haft en bra jul? Det har jag iallafall. Fick nästan
allt jag önskat mig. Plus nåt annat bra.

Just nu sitter jag och Tizz och vräker i oss chips. Tjocka och lyckliga är vi.
Har varit barnvakt ikväll för mamma och pappa är hos farbor och har sin
egen After X-mas. Och det har moster med..

Imorgon blir det schtan för mig och Frallan. Mellandagsrea är det ju, så jag
måste kolla på lite saker nu när jag äntligen fått ihop lite pengar.


Maten


( Plus pengar och Bed Head shampoo och balsam. )


Nöjd chej


Här har ni Jörgens paket, fint inslaget..


Tejpen..


Innehållet.


Hihi, jag och Pällegirl. Bjuder på den. ( Dock inte jul )

Kommentarer
Postat av: rebbis

shysst å ge en julklapp med inget i haha?:O

2008-12-26 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0