lillpitt, som man säg oppa pitmåle'

Sover hos världens bästa moster och morbror ikväll. Ska vara  barnvakt imorgon
till mina kusiner. Synd bara jag inte får betalt för det. Och moster, eftersom jag vet
att du läser här ibland så kan jag ju berätta för dig att  förväntar jag mig en riktigt dyr
och fin julklapp av dig istället då!;)

Under tiden jag har varit hära har vi hunnit med lite saker bla: pynta julgranen
och lagat knäck. Därav fick jag lite julkänsla har inte haft nån what so ever fram
till nu. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa moster

Önska kan man alltid...

2008-12-22 @ 22:01:25
Postat av: felicia

man ha-ha!

2008-12-22 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0