tänk alla gånger

Woops! Trodde jag var ensamen hemma, men icket, Linnea är hemma.
Hoppas jag inte har väckt henne, här sitter jag och spelar någolunda hög
musik, två rum i från där hon sover. Smart.

Ska på stan idag med Frida och Lisa. Ska byta jacka och så ska jag betälla klipptid.
Sen har mammat lova mig att hon ska betala när jag färgar håret :-) Klippningen måste
jag dock betala själv..

                                                                     Slänger in två söta bilder på min kusin hära ;-)
                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Julia

MEN FYFAN FÖR DIG.......

2008-08-11 @ 15:40:18
URL: http://juliaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0