morgontråk

Tio första
- Första bästa kompis:
Moa och Jossan
- Första bil: har inte haft någon
- Första kärlek: vet inte
- Första husdjur: mina två fiskar Smulan och Pricken
- Första semester: Kreta
- Första jobb: Inget än så länge
- Första köpta skiva: typ hits for kids
- Första piercing: öronen
- Första konsert: Markoolio

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
jadu..
- Sista bilfärden: minns inte
- Sista filmen du såg: Lilla Jönsson ligan
- Sista ringda telefonsamtal: moster
- Sista bubbelbadet: havsbadet
- Sista spelade låt: Magnus Uggla - Efterfest
- Sista kyss: Samma dag som jag och Jim gjorde slut
- Sista gången du grät: igår
- Sista måltiden: rostade mackor

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej
- Blivit arresterad: nej inte det
- Blivit kär vid första ögonkastet: nja, vet inte
- Varit på tv:
nej
- Fått ditt hjärta krossat: JA!
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej, tror inte det
- Haft ett one night stand: nope
- Busringt till någon: ohja

Sju saker du har på dig
- 1.
trosor
- 2. bh
- 3. örhängen
- 4.
- 5.
- 6.
 
- 7. 
sex saker du har gjort i dag
- 1.
Vaknat
- 2. Pratat i telefon
- 3. Suttit vid datorn
- 4. Sett tv
- 5. Tänkt på hur tråkigt jag har
- 6. Skickat sms

Fem favoritsaker
- 1.
Datorn
- 2. Min mobiltelefon
- 3. Sängen
- 4. Frida ( du är ingen sak, men du är min favorit )
- 5. min tv

Tre val

- Tacos eller pizza: tacos
- Öl eller vin: öl
- Idol eller Let´s Dance: idol

Två saker att göra innan du dör
- 1. Gifta mig
- 2. bli riktigt gammal

En sak du ångrar
 
- 1. Hur knude jag ta tillbaka dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0