back in business

Yeah fridends, back to reality. Tillbaka till alla långtråkiga lektioner, till
allt pluggande. Vad hände med den överskattade sommaren 08?
Ne, nu ska vi inte vara allt för negativ hära, jag känner redan taggen
inför sommaren 09!

Nästa lov är inte förens på nio veckor, och gissa vad? Då åker jag, plus
min familj ( inklusive mina kusiner ) till Thailand i tre hela veckor.
Enda fördelen med det hela är att jag kommer bli brun, så som jag aldrig vart
brun förr. Men sen ser jag ingen fördel med det hela, jag kommer sakna alla här hemma.
Någon som har lust att följa i min resväska?
- -




Just nu håller jag på att se The Bone Collector.
Helt klart se värd. 5 av 5 toasters ;-)

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill:)

2008-08-27 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0