I'm fine

Drog till mormor och morfar efter skolan, där jag förövrigt är nu. Hade jag åkt hem hade jag slocknat på soffan och sovit så jag missat hela dagen. Inte roligt. Ska alldeles snart åka hem och försöka hitta på något roligt, skulle egentligen fara och simma med Elin men jag har helt fel vecka inne. Så jag vill inte ta några risker där! Fyndade massa saker igår då jag var på stan. Har kvar hela femhundra kronor, ändå kom jag hem med tre tröjor, en concealer (?) och en ring. Känner mig sjukt nöjd måste jag säga. Nu ska jag inte handla något mer nu förens jag får lön och studiebidraget. Då kommer jag vara rich bitch och inte behöva leva på mamma och pappa som vanligt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-07-06 @ 12:22:03
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Systeryster ;)

Haha, det gör du väll ändå ? :) Fin blogg ;)

2012-03-11 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0