ropa inte hej.


Jag kan älska dom dagar jag får städryck. I mitt rum kunde man
tro det hade krigats. Det såg alltså förjävligt ut där inne.

Hur som helst så dammsög, dammtorkade och skurade jag rummet.
Och renbädda såklart. Ska hoppa i duschen nu. Ny duschad i en renbäddad
säng, oslagbart.

Helg imorgon, kan ju inte bli bättre! Tjejkväll ska vi ha hemma hos mig imorgon.
Har kastat ut mamma från huset, nu jävlar är det min tur igen. Hihi.

"Ropa inte hej förens du har kommit över ån."


Ursäkta om jag ASGARVAR. Hahah!



Kommentarer
Postat av: the winner

för att jag lät dig vinna. du vågade ju inte köra en till gång efter det där eftersom vi vet hur det skulle ha slutat sen ändå... ;)

2009-09-11 @ 17:16:58
URL: http://juliaaandersson.blogg.se/
Postat av: den riktiga vinnaren

jag vågade köra en gång till, men du acepterade aldrig..... geek ;)

2009-09-12 @ 16:54:11
URL: http://feliciavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0