ice.

Elin var så söt och sov hos mig i natt. Gick hem
från henne kring tio, var hemma hos mig vid halv elva.

Mamma, Annelie och Veronica satt ute på altan och mysdrack så vi satt
ute med dom, inlindade i varsitt täcke, till två ungefär. Trevligt var det minsann.

Vi vaknade halv tolv idag. Först. Sen somnade vi om till halv ett.
Ändå är jag inte nog utvilad känns det som. Vi klev iallafall upp då,
gjorde oss klara för stan och åt frukost. Köpte ett par nya pjuks och en ring.

Ska jobba med Angelica i helgen på havsbadet. Tjänar hundra i timmen.
Ska jobba dära två helger i rad. Har jag tur kanske mer. Skulle inte vara
helt fel med ett helg jobb. Anne kommer iallafall och sover hos mig i helgen.

Haha, oj nu blev det ovanligt mycket.

Babe!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygg skor fel3!!:D

2009-07-09 @ 18:46:58
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0