inget internet

Sitter på skolan nu. Lika bra att upptadera där det finns
internet.För det har jag inte hemma. Sug. Sen har jag en
jätte dålig telefon så jag kan inte höra på musik under
lektionerna. Sug. Vill typ gräva graven eller nå. Hehe.

På fredag ska alla coola 9:or på min skola till Jokkmokk.
Vi kommer inte hem förens halv fem så hela min fredag
försvinner. Kul ens. Funderar på att gå ut litte för länge
med litte för lite kläder.. ;-)

Nu ska jag ta och göra klart mitt SOarbete. Får se när
mitt eget internet börjar funka. Men tror inte ni kommer
sakna allt för länge till ;-) Hihi.


Kommentarer
Postat av: h

Erkänn att du saknar mig felllis :D

2009-02-04 @ 22:10:24
URL: http://hannaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0