The kid aren't allright

Gaah. Det är fredag men det känns som tisdag och som att jag snart ska gå och sova. Väntar på att
Elin och Daniel kommer och hämtar mig. Vi skulle vara med Jonas, Madde och Kakan ikväll tydligen.

Nästan så att jag ser fram emot julfesten imorgon. Har fortfarande inte bestämt mig vem jag ska ta med.
Men det fixar sig säkert. Julafton har iallafall fixat sig! Får äntligen (måste jag nästan säga) vara
med Julia. Ni anar inte hur jävla skönt det ska bli att vara med nån som är i ungefär samma ålder
som jag. Slippa sitta i ett hörn mobbad och vänta på att få gå och sova så att dagen går bort. Nu kan
jag ju sitta i hörnet och mobba Julia istället. Såå mycket roligare! Haha.

Jätte full och sliten kusin. Gilla på facebook!

Kommentarer
Postat av: julle

tack för den smickrande bilden.................

2009-12-05 @ 13:42:41
URL: http://juliaaandersson.blogg.se/
Postat av: felicia

Så mycket så :)

2009-12-05 @ 13:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0