besvikelse

Ännu en dag har gått, och jag har inte gjort nåt what so ever. Jag har
en ständig längtan till varje helg varje vecka. Men lika fort som den
kommer är den över! En besvikelse varje gång. En stor besvikelse!

Sitter just nu, (i brist på annat får jag väl lov att säga.) och lägger in lite
låtar på min mobil. Rensade ur alla jag hade, så nu ska jag försöka
fylla den med lite nytt som piggar upp mig imorgon.

Imorgon ska vi, 9:or vara funktionärer på kvarnvallen för mellanstadiet.
Mäta längden för höjdhopp, tre steg osv.. Hela dagen fram till halv tre.

Nu är det inte så farligt länge kvar tills vi åker till Thailand. En månad
+ sex dagar. Jag har inte varit utomlands sen jag var sju typ. Ska bli
så otroligt skönt att komma bort från allt här hemma ett tag (tre veckor)
men samtidigt så sjukt trist. Tur det finns internetcafé!

Nej, nu ska jag gå och ta på mig nattsärken. Puss. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0