jag är ingen morgon människa

Klev upp 05:56 igår morse. Hela fyra minuter före klockan ringde.
Halv sju skulle bussen gå från Preem ända till Kalix.

Väl på preem kliver en sur, trött Felicia in i bussen. Kommenterar hur
mycket jag hatar fotboll, sätter mig ner på ett säte, klagar lite till på fotbollen
och sen somnar jag om igen.
--
Igår spenderade jag kvällen med Frida och Lars ett tag. Sen skjutsade Frida
mig till P. Där var Jens och Henke också. Vi satt och pratade lite, såg TV och
myste lite! :-)

Sen klockan tjugo i tolv kom Frida och hämtade mig, och just då ringde Micke och
ville jag skulle komma till preem och träffa han. Så vi for dit en snabbis och sen hem
igen för att sova. <3

Sover hos Tina ikväll :-)

Over 'n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0