bildtorka

Läs noga nu, för det är inte något ni kommer få se ofta.
 
Jag har nu suttigt vid köksbordet i två timmar och gjort
läxa. Det är rekordet i pluggning, sammanlagt i 8:an och
det lilla i 9:an. Jag är nöjd!

Ikväll, om jag hinner, blir det nog att fara och se fotboll i öjebyn.
Men måste göra bort en hel del läxa till. Kanske.

--



I helgen blir det enbart ( kanske för min del ) kul. Fredag ska jag,
Jossan, Frida och Ullis vara hos Frida och sjunga singstar bland
annat. Lördag ska vi vara hos Elin, gänget.se + Marcus och Lars.
Håller på att längta ihjäl mig! Bilder kommer att komma då. Har
haft bildtorka ett tag ser jag..

Ska göra nåt annat nu, hade bra! :-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Marcus och Johan* Kanske någon mer också, men inte Lars ;-)

2008-09-10 @ 17:25:43
Postat av: Frida

Menart + att vi ska inte alls vara hos mig på fredag? Mamma och pappa är ju hemma, du skulle ju fråga om din mamma och pappa kunde fara. Remember? ;)

2008-09-10 @ 18:56:37
Postat av: felicia

haha, just ja ;) trodde det var du som skulle det,frida (x men jag läste väl fel x) haha!

2008-09-10 @ 20:29:46
Postat av: Frida

haha japp ;)

2008-09-10 @ 21:39:56
URL: http://fridaroslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0