tötis

Skola. Dusch.OTH.PN.Hämta löshåret.Jenkan.

Orkade inte hålla ögona öppna när jag kom hem, eftersom jag tvungen att stiga upp
klockan sex imorse. M ö r t! Så jag har för ett tag sen vaknat upp från min PN. Somnade
nästan direkt jag kommit hem. Jävligt skönt.

Jennifer ringde för ett tag sen och frågade om vi kunde fara och
hämta löshåret. Självklart. Så vi ska fara och hämta det bara hon
ätit klart.
--

Sen ringde Jossan nyss. Och samtalet löd;
Jossan: Hej! Har mamma farit än?
( Jag fattar ingenting )
Jag:  Vem har farit?
Jossan: Men mamma!
( Jag fattar fortfarande ingenting av vad hon pratar om )
Jag: Okej? Men vars är du?
Jossan: Men på träning! Har hon farit än?
( Jag vänder mig till mamma som sitter brevid mig
och frågar om Pia har varit hos oss, vilket Jossan hörde)
Jossan: Men oj! Jag har ju ringt fel, gud så pinsamt! Jag trodde det var Linda!

 Ibland ställer jag mig frågan som du kanske borde ställa dig själv? Är du blond eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0