jag kan om jag vill

Spatserade till Frida igår i snöovädret, och blöt blev jag.
Direkt jag hade kommit hem till henne ville Frida fara och
träna på gymmet biff som hon är ( ;) ), så vi ( hon tränade, 
jag såg på. ) for och tränade lite.

Vi bakade lite pepparkakor igår också. Vi hade egentligen
tänkt mysa och se julfilm men istället såg OTH, eller rättare
sagt; jag grinade mig igenom hela avsnittet.

Duktig som jag blivigt så ska jag fortsätta med pluggningen
snart. Och just ja, pratade betyg med Sara idag och hon sa
att om jag fortsätter som jag gör har jag mest troligt MVG till
sommaren i både SO och spanska. Och jag kan om jag vill.



Rätt söta. 




Finito.

Kommentarer
Postat av: elin

åh vad goda dom såg ut!:)

2008-12-01 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0