Morgonrock och tofflor

Sitter hos Daniel i Elins morgonrock och tofflor. Och jag fryser. Elin och Daniel ligger i sängen bakom mig och gör nåt. Vågar inte vända mig om, för man vet ju aldrg vilka bestående mén man kan få då.. Hur som haver så har vi just slagit på Edward Scissorhands. Då filmen är klar ska jag ringa till mi madre och be hon hämta mig, Danne ska upp och jobba imorgon och eftersom jag åker hem så tidigt med mitt fina överseende så hinner dom nuppa lite innan Daniel (och Elin) ska sussa så sött i sin lilla säng. :) Haha!

Imorgon åkte jag på att bli barnvakt åt mina kusiner. Så det passar sig ioförsig bra att åka hem tidigt och sova om jag ska orka med dom små odjuren imorgon.. Nä, skämt och sido. Hejdå!

Glöm det jag skrev tidigare. Ska inte hem tidigt. Jag, Frida och Daniel ska fara och se My bloody valentine i 3D på bio halv elva. Kommer dö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0