My bloody valentine


Sitter och lyssnar på lite partymusik och avundas alla som ska festa idag! Väntar på Anton gör jag också. Han ska komma och hämta upp mig, mamma och syrran. Vi ska äta kött och potatisgratäng hos Pär och Lotta. Två rån är allt jag har ätit idag. Och vi ska inte äta förens halv sju. Jag är nog hungrig som det är nu. Min hjärna fokuserar endast på mat nu. Får se vad som händer ikväll. Elin och Daniel kanske vill hitta på nåt roligt.

Bion igår var skit bra igår. Men skit läskig. Se en skräckis i 3D är verkligen nåt jag ska göra om. Trots att jag nästan höll på att trycka glasögonen i mina ögon. Ont tog det kan jag lova! Var så rädd att jag inte visste hur jag skulle sitta på stolen. Var tvungen hålla Frida i handen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0