det började ju bra iallafall.

Idag när jag klev utanför dörren säger pappa att jag ska akta mig så jag inte halkar
på bron. Tur han sa det annars hade jag garanterat gjort det. Jag och Elin börjar gå
mot busskuren. Bussen kommer och då vi stannar utanför skolan har jag ju såklart
glömt bort vad pappa sa och vad tror ni jag gör? Jo, halkar så klart! Tur att det bara
var geeks i bussen så jag inte behövdes skämmas så mycket. Hahah!

Fick mig def ett gott skratt (och alla andra som såg det också). Dagen börjar ju bra iallafall!;)

Igår satt Elin och ritade mina tatoos som jag ska göra för att se på ett ungefär hur det skulle se
ut och det kommer bli sjukt bra. Nu ska jag (och Elin) bara ta fingrarna ur arslet och ringa till han
som  har så tur och ska göra dom på mig. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0