oops you did it again.

Jag och Elin for till Danne och Kakan på garaget för att umgås.
Dock satt jag och Elin mest uppe i kafferummet och ritade.

Jag: Fyfan vad det luktar fis. Typ ägg.
Elin: Oops i did it again..
Jag: Haha! Har du fisit?
Elin: Nej, det är typ nå sopor eller nåt... Okej, det var jag.

Kom just precis hem. Nu ska jag se DH, sen duscha, sen sova. Sen ska jag vakna och med
glädje åka till skolan. Eh.. Säger bara: Den jävla dan flyger grisar. HEJDÅ!

Give me a reason I gotta know, do you feel it too?
Can't you see me here on overload, and this time I blame you.
Looking out for you to hold my hand, it feels like I could fall
Now love me right like I know you can.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0