i got a feeling.

Och så kom snön, och lite julstämning med det. Kan ju inte precis säga
att jag är ett stort fan av julen. Men en julafton utan snö är ingen riktig jul.

Vi fick sluta tjugo minuter tidigare idag, orkade inte vänta på min buss som
går halv fyra så jag tog Hortlax-bussen och gick hem från Kappa. Fångade
första snöflingan på tungan för i år. Så en helt onödig promenad var det inte.

Då jag kom hem kring halv fyra, la jag mig på soffan under täcket och har legat
där tills nu. Blev lagomt slö där jag låg så jag tyckte jag kunde ta fingrarna ur arslet
och ringa till Elin och Danne istället för att dega hela eftermiddagen. Sagt och gjort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

som jag spöade dig där!

2009-11-30 @ 21:28:32
URL: http://josefinepee.blogg.se/
Postat av: felicia

Troligt. Jag tog ju inte ens i så att du skulle vinna. Mamma och pappa har lärt mig att man ska vara snäll och låta småbarnen vinna ;)

2009-12-01 @ 08:18:05
Postat av: Anonym

det brukar låta så!

2009-12-02 @ 18:59:15
URL: http://josefinepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0