facebook.

 

Julia Andersson: Bara för att skryta lite.

Julia took the " Är du helt jävla dum i huvudet? " quiz and the result is Willie
Wonka. Du är ett geni: Jag bugar för dig. Du kan mycket väl vara en av de
smartaste människorna i universum.Formidabelt arbete.

( Dom som känner Julia vet ju att det inte riktigt är sant. Så jag har förklarat det för henne.)

Felicia Vikström: Det roliga i det hela är ju att du tror på det själv!
Julia Andersson: Det är ju bara du som inte fattar lilla gomman :)
Felicia Vikström: Jo jag fattar! Och jag vet att du inte är smart :)
Julia Andersson: Vi vet ju båda vem som talar sanning ;)
Felicia Vikström: Jo, och inte är det då du lilla vän :)
Julia Andersson: Jag orkar inte ens kommentera det där ;>
Felicia Vikström: Nä, för du har ingenting att säga förens annat bevisas,
vilket det aldrig kommer att göras :)

- Sanningen svider gumman. Men det tåls att höra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0