What kind of dream is this

Följde med Jossan på stan efter julspexet. Då vi var klara tog vi bussen hem och då jag kliver på bron och känner efter i jackfickan om husnyckeln ligger där i så gör den ju såklart inte det. "O fucking kej" tänkte jag och börjar gå mot garaget för att se om jag komms in där. Nä, förstås inte. Då har dörrjäveln frysigt fast eller nåt. Då brann den korta stubinen jag har så jag tog upp telefonen och ringde till Jossan och gick dit i snöstorm och -12 grader. Tur det är cirkus femtio meter till henne!

Gick på stan igen med mamma då Jossan for på träning och köpte en av hennes julklappar och ett par leggings jag fell in love with. Ska sätta mig och slå in julklappen snart, sen duscha. Men inte sova, för imorgon ska jag sova så hääääär länge. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0