Och jag som trodde jag var kvar

Ligger i min sköna, ny-renbäddade säng och lyssnar på lite musik. Kollar runt lite på Facebook och sånt tråkigt medan jag väntar på min gode vän John Blund som verkar bli ovanligt sen idag.. Och jag som ska upp tidigt imorgon.

Jag och Elin ska på stan och shoppa järnet. Får se om jag hittar något (nytt) fint till nyår. Som jag förövrigt hoppas på ska bli bra. Ser ljust ut än så länge. Men jag ska nog ändå hålla mina tummmar. Eller be till gud...

Godnatt!

"Jag tror att innerst inne finns det något gott i varje människa.
Att någonting kan alltid ändras till det bättre.
Att nån sorts rättvisa måste det finnas.
Att allt ska ordna upp sig till det bästa om man bara håller ut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0