Tony the beat

Oj så skönt att inte behöva ha gympa idag. Tror jag ska fälla en liten glädjetår!
Får tyvär inte sluta tidigare för det.

Ska på medborgarskolan idag klockan fem för att skriva det där jävla skoterprovet. Fick göra
ett test prov sist och då hade jag bara två fel så jag tror inte jag behöver öppna böckerna för
att plugga. Tror ändå inte jag vet vart jag har hett dom så.. 

Måste fara och ta ett kort på mig till moppekortet. Måste ju tydligen se ut som ett körkort nu.
Kommer ändå inte köra moppe i sommar så förstår inte vitsen med att ta ett kort på mig.  

<3


Kommentarer
Postat av: angelica

Felicia, vi måste och då menar jag måste hitta på nått!<3

2009-12-15 @ 18:57:07
Postat av: felicia

Du vet vi måste det! Nu var det förlänge sen :(

2009-12-15 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0